Elastyczność w załatwieniu spraw bankowych to podstawa. Zarządzanie swoimi pieniędzmi w aplikacji mobilnej to nie wszystko. W Credit Agricole nawet o kredyt hipoteczny możesz zawnioskować bez wychodzenia z domu – zdalnie i wygodnie.
Kredyt hipoteczny kojarzy się z papierologią i częstymi wizytami w placówce bankowej. Jednak, jak się okazuje, wcale nie musi być tak źle, jak mogłoby nam się wydawać. Naprzeciw wychodzą nam banki, takie jak Credit Agricole, i proponują nowe podejście – możliwość złożenia wniosku o kredyt hipoteczny bez wychodzenia z domu.
– Decyzja o kredycie hipotecznym to przełomowy moment w życiu każdego człowieka, a my chcemy wspierać naszych klientów w tym procesie. Liczymy, że to zdalne rozwiązanie pozytywnie ich zaskoczy i zapewni przyjemne doświadczenie – podkreśla Mariola Willmann, manager Zespołu Kredytów Hipotecznych.
Proces pod kontrolą
Proces zdalnej hipoteki przebiega przez specjalny panel klienta, w którym wystarczy uzupełnić wymagane informacje i załączyć wskazane przez bank dokumenty. Po wysłaniu, wniosek trafia do analityka. W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, możemy zaakceptować lub odrzucić warunki zaproponowane przez bank, a jeśli wszystko się zgadza – umówić się na podpisanie umowy w placówce.
W trakcie całego procesu możemy w każdym momencie przerwać wypełnianie wniosku i wrócić do niego później lub dokończyć uzupełnianie ze wsparciem doradcy w placówce lub telefonicznie z ekspertem hipotecznym. Dodatkowo widzimy, jak wygląda postęp naszego wniosku i możemy na bieżąco reagować, np. uzupełnić brakujące informacje lub dokumenty, jeśli jest taka potrzeba. Oprócz tego bank informuje mailowo lub SMS-owo o kolejnych krokach procesu.
Zdalnie, więc wygodnie
Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny to nie jedyne udogodnienie Credit Agricole, które pozwala bankować bez wychodzenia z domu. Podstawowym produktem, po który sięgniemy za pośrednictwem kanałów elektronicznych jest konto. Możemy je założyć całkowicie zdalnie poprzez aplikację CA24 Mobile. Po założeniu konta, bezpośrednio w aplikacji, możemy także sięgnąć po produkty ubezpieczeniowe, takie jak ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie, które zapewni pomoc w nagłych i nieprzewidzianych sytuacjach czy też ubezpieczenie Pakiet Dom, z którym ubezpieczymy swoje nieruchomości.
W ramach bankowości zdalnej możemy również skorzystać z opcji wideorozmowy. W trakcie takiej rozmowy, doradca przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych, wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego, a także sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt. Wygodną opcją kontaktu z doradcą jest również tzw. click to call, czyli możliwość zadzwonienia do banku bezpośrednio w aplikacji CA24 Mobile. To najszybszy sposób, by skontaktować się z bankiem, bo wtedy nie musimy czekać na połączenie ani przechodzić długiego procesu identyfikacji.