Buty tańsze o ponad 200 zł, gotowe posiłki z rabatem do 174 zł, drugi bilet do kina za darmo – Klub korzyści w nowej aplikacji CA24 Mobile pozwala wyraźnie obniżyć codzienne wydatki. A jak wynika z badania przeprowadzonego przez bank Credit Agricole – oszczędzanie jest dla Polaków coraz ważniejsze.
Aż 78 proc. Polek i Polaków szuka zniżek i rabatów na zakupy. Najbardziej aktywnie robią to kobiety (84 proc.) – wynika z badania* przeprowadzonego przez Credit Agricole we wrześniu br. Zdecydowana większość ankietowanych (78 proc.) preferuje krótkoterminowe strategie oszczędnościowe, takie jak korzystanie z rabatów i promocji w sklepach.
– W obecnych czasach prawie wszyscy szukamy pomysłów na oszczędzanie. Zmuszają nas do tego rosnące ceny w sklepach a także niepewna przyszłość i widmo kolejnych podwyżek. Wolimy jednak od razu zauważyć oszczędność podczas zakupów, niż odkładać regularnie pieniądze np. na koncie oszczędnościowym w banku. Trudno nam wdrożyć długofalowe strategie oszczędnościowe, gdyż wymaga to czasu, wysiłku i zmiany nawyków, a jednocześnie potrzebujemy działać bardziej oszczędnie w obecnej rzeczywistości, stąd popularność rabatów i promocji – wyjaśnia Katarzyna Kierzkowska, menadżer ds. Badań i Analiz Rynku w Credit Agricole.
Z badania wynika również, że 56 procent Polaków chciałoby znajdować rabaty i zniżki w aplikacji bankowej. Ważne, aby były to zniżki zarówno na produkty wielkich światowych marek, jak i małych lokalnych biznesów.
Takie możliwości daje nowa aplikacja mobilna banku Credit Agricole – CA24 Mobile. Jej największym wyróżnikiem jest Klub korzyści, który umożliwia korzystanie ze specjalnych ofert topowych marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Propozycje rabatów są dobierane i dopasowywane indywidualnie dla każdego klienta i takie pojawiają się na ekranie głównym w unikatowym na rynku rozwiązaniu, którą bank nazwał „rzeką korzyści”. Obecnie w całym klubie można wybierać spośród ponad 1400 ofert, a ich liczba stale rośnie.
Dzięki korzystaniu z Klubu korzyści można naprawdę sporo zaoszczędzić. Przy zakupie odzieży czy butów, w kieszeni może zostać 210 zł (rabat 20 proc. na buty New Balance; 15 proc. na dresy Adidas w Martes Sport; do 20 zł zniżki w H&M). Zakupy spożywcze można zamienić w gotowe posiłki od Nice to fit you i zaoszczędzić na nich 174 zł przy 12 proc. rabacie, a jeśli przyjdzie ochota na dodatkową przekąskę, to w Pyszne.pl kupi się ją o 15 zł taniej. Oferty klubu obejmują także sklepy z elektroniką czy wyposażeniem wnętrz. Przy zakupie sprzętu o wartości powyżej 300 zł w RTV EURO AGD, np. szczoteczki sonicznej, czytnika książek – cena obniży się o 40 zł. Zniżka o 30 zł dostępna jest także w sieci Douglas. Klub korzyści to także rozrywka i podróże. Jego uczestnicy otrzymają gratis drugi bilet do Heliosa, 10 zł mniej zapłacą za grę planszową w Empiku, a z Flixbusem pojadą 15 proc. taniej. Zliczając te zniżki, to około 500 zł tylko przy takich zakupach.
Oprócz rabatów na zakupy, w „rzece korzyści”, klienci znajdą także spersonalizowane oferty produktów i usług banku, dostępne na specjalnych, bardzo atrakcyjnych warunkach.
Więcej patentów na rozsądne gospodarowanie budżetem i zapewnienie sobie finansowego bezpieczeństwa można znaleźć na grupie #WyzwanieOszczędzanie, którą bank prowadzi na Facebooku od dwóch lat. Credit Agricole zbudował społeczność ponad 3 tys. osób, która się wspiera i motywuje każdego dnia. To miejsce inspiracji i wymiany doświadczeń, gdzie można rozmawiać o mądrym zarządzaniu finansami, oszczędzaniu pieniędzy i przy okazji środowiska.
*Badanie CAWI zrealizowane w sierpniu 2022 roku, na panelu badawczym Ariadna, N=1043, próba ogólnopolska, reprezentatywna, wiek: 18+