X

Najważniejsze informacje o odblokowaniu i logowaniu do eBanku i aplikacji CA24 Mobile

1. Co zrobić jeżeli nie pamiętasz swojego identyfikatora i hasła?

Jeśli nie znasz lub nie pamiętasz Twojego identyfikatora lub aliasu, możesz:

  1. sprawdzić go w aplikacji CA24 Mobile
  2. znaleźć go w Twojej Umowie Bankowości Elektronicznej
  3. przypomnieć telefonicznie kontaktując się z nami jeśli masz konto dla osób fizycznych
  4. zdobyć go osobiście – przyjdź do naszej dowolnej placówki

Jeśli nie pamiętasz Twojego hasła do serwisu CA24 eBank, możesz odzyskać go na stronie logowania do bankowości internetowej.

2. Jak zalogować się do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile?

Problemy z zalogowaniem mogą wynikać z kilku powodów, m.in. wprowadzenia 3 razy nieprawidłowych danych logowania. Zależnie od powodu problemu, nakładamy różne rodzaje blokad:

  • blokada miękka – nakładamy ją po trzykrotnym prowadzeniu niepoprawnych danych logowania
  • blokada twarda – nakładamy ją, jeśli miałeś/miałaś blokadę miękką odblokowałeś/odblokowałaś dostęp i ponownie 3 razy z rzędu źle podałeś/podałaś hasło. W takiej sytuacji konieczna jest wizyta w naszej dowolnej placówce bankowej.

Status serwisu CA24 eBank sprawdzisz w aplikacji CA24 Mobile (w przypadku blokady twardej serwisu CA24 eBank blokujemy też dostęp do aplikacji CA24 Mobile), gdzie możesz aktywować i dezaktywować kanał oraz odblokować go z blokady miękkiej.

Dostęp do serwisu CA24 eBank szybko odblokujesz w aplikacji:

W przypadku blokady miękkiej, możesz też odzyskać dostęp do serwisu CA24 eBank:

  1. kliknij przycisk Pomoc w logowaniu na stronie logowania CA24 eBank, a następnie wybierz Zmiana hasła
  2. odwiedź naszą placówkę
  3. zadzwoń do nas

3. Jak odblokować dostęp do serwisu CA24 eBank lub aplikacji CA24 Mobile?

Spróbuj odblokować aplikację przez serwis CA24 eBank:

  1. Wejdź na naszą stronę www.credit-agricole.pl i kliknij Logowanie w prawym górnym rogu
  2. Zaloguj się do eBanku i przejdź do Ustawień
  3. Wybierz Limity i statusy
  4. Kliknij Serwis mobilny CA24 na poziomym panelu pod nagłówkiem Limity i statusy
  5. Pod okienkiem z treścią „Dostęp do serwisu został zablokowany” wybierz opcję Wyłącz blokadę
  6. Następnie zautoryzuj odblokowanie aplikacji CA24 Mobile SMS kodem

Jeśli nadal występuje u Ciebie ten problem – zadzwoń do nas lub przyjdź do naszej dowolnej placówki.

Możesz mieć zablokowany dostęp do serwisu CA24 eBank i aplikacji CA24 Mobile – pełnej korzyści ze względów bezpieczeństwa.

Źródło:

Dlaczego nie mogę się zalogować do CA24 eBank? – Serwis internetowy CA24 – Pytania i odpowiedzi – Credit Agricole (credit-agricole.pl)

Nie mogę się zalogować, jak odblokować dostęp do aplikacji? – Pytania i odpowiedzi – Credit Agricole (credit-agricole.pl)

Jak zalogować się do aplikacji? – Pytania i odpowiedzi – Credit Agricole (credit-agricole.pl)

https://www.credit-agricole.pl/pytania-i-odpowiedzi/serwis-internetowy-ca24/jak-zalogowac-sie-do-bankowosci-internetowej

https://www.credit-agricole.pl/pytania-i-odpowiedzi/serwis-internetowy-ca24/nie-pamietam-swojego-identyfikatora-i-hasla-do-logowania-co-mam-zrobic