Ty tu rządzisz. Personalizacja aplikacji CA24 Mobile

image
Dominika Czyżak
25.07.2023 r.
Czas czytania: 4 min
arrow-up

Ma być szybko, prosto i wygodnie. Korzystając z bankowej aplikacji mobilnej nie lubimy szukać potrzebnych funkcji. Denerwujemy się, gdy nie można ich znaleźć. A gdyby tak dało się ustawić je „po swojemu” i znajdować zawsze w stałym miejscu? W CA24 Mobile to możliwe. I nie tylko to…

CA24 Mobile to bankowa aplikacja dostępna w sklepie Play, App Store oraz AppGallery. Dlaczego warto ją mieć? Została zaprojektowana z myślą o komforcie użytkownika – skupia wszystkie istotne informacje w jednym miejscu. Zapewnia nieograniczony dostęp do środków, pozwala zapoznać się z nową ofertą i w razie potrzeby w łatwy sposób skontaktować się z doradcą. To jednak nie wszystko – aplikacja została zaprojektowana tak, aby mimo dużej ilości opcji, miała przejrzysty interfejs i była łatwa w użyciu.

Stan konta bez logowania

Oprócz funkcji podstawowych, aplikacja daje użytkownikowi wolny wybór i możliwość dostosowania jej pod swoje indywidualne potrzeby. Posiada opcje, o których włączeniu bądź wyłączeniu decyduje użytkownik. Dzięki temu samodzielnie można wpływać na jej wygląd i zakres działań.

Jedną z opcji jest możliwość sprawdzania stanu swojego konta bez konieczności logowania się do aplikacji. Wystarczy w „Ustawieniach” wybrać opcję „Pieniądze przed zalogowaniem” i wskazać produkt (bądź produkty), które będą wyświetlać się na ekranie telefonu po kliknięciu w ikonę aplikacji.

Dostosować można również sam sposób logowania – może ono przebiegać z użyciem PIN-u mobilnego lub za pomocą odcisku palca. Opcja logowania biometrycznego znajduje się w „Ustawieniach” w zakładce „Bezpieczeństwo”. Co ciekawe, jeśli dodane zostaną dane biometryczne innych osób w telefonie, one również będą mogły zalogować się w ten sposób do aplikacji.

Wybierz swój styl

Dodatkowo można modyfikować wygląd aplikacji oraz produkty dostępne już na pierwszym ekranie aplikacji. By dodać na głównym interfejsie swoje skróty, należy wybrać w „Ustawieniach” opcję „Akordeon” i wybrać do pięciu produktów spośród wszystkich dostępnych.

Użytkownik aplikacji może zmienić też domyślne wyświetlanie szuflady historii i wybrać, czy wyświetlana będzie historia jednego rachunku, czy będzie to miks historii kilku rachunków. Jest również możliwość zmiany języka aplikacji. Będzie to ważne dla tych użytkowników, których język polski nie jest pierwszym językiem (choć i Polacy nierzadko korzystają z wersji angielskiej, w ramach treningu języka).

Ciekawą opcją jest wybór trybu działania aplikacji: jasny lub ciemny (light lub dark). Można to zrobić w „Ustawieniach” w zakładce „Motyw aplikacji”. Można mieć włączony w aplikacji dark mode na stałe (wtedy tło jest ciemne, a tekst wyświetlany jest jasną czcionką), ewentualnie tryb działania aplikacji może się dostosowywać do ustawień systemu operacyjnego telefonu. Czyli wtedy, gdy telefon będzie działał w trybie jasnym, to apka też będzie light. A gdy telefon będzie przechodził w tryb ciemny, to ustawienia w aplikacji także odpowiednio się dostosują.

Ulubione korzyści

Aplikacja CA24 Mobile prezentuje oferty Klubu rabatowego, które widnieją w zakładce „Korzyści” lub są prezentowane bezpośrednio na „Rzece korzyści”. Warto wspomnieć, że rabaty są personalizowane po stronie banku i unikalnie dopasowywane do każdego klienta. W zakładce „Korzyści” klient ma możliwość przeglądania wszystkich rabatów „Klubu Korzyści”, a wybrane zapisać jako ulubione.

Warto też wiedzieć, że użytkownicy mogą samodzielnie zmieniać limity transakcji przelewów, transakcji przy użyciu kartą i BLIK-a. W aplikacji można również zamówić kartę z własnym wizerunkiem.

Skróty na ekranie

Aplikacja CA24 Mobile wykorzystuje nową funkcję systemu iOS 16 – widżety, czyli ikony skrótów. Prowadzą one bezpośrednio do opcji przelewu albo kodu BLIK, bez konieczności otwierania aplikacji, co zaoszczędza czas. Żeby je uruchomić, należy dotknąć i przytrzymać ekran blokady i wybrać przycisk „Dostosuj”. Z listy dostępnych widżetów, wybrać te dotyczące CA24 Mobile i przeciągnąć je na wybrane przez siebie miejsce. Od tej pory przelewy i BLIK są dostępne z poziomu ekranu blokady.

Warto nadmienić, że skróty są dostępne nie tylko na ekranie blokady telefonu, ale również wywołując przy odblokowanym ekranie, klikając i przytrzymując ikonę aplikacji na pulpicie telefonu.

Podoba Ci się ten artykuł?

Subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj:

  • interesujące publikacje ekspertów,
  • informacje o aktualnych promocjach,
  • wyjątkowe oferty Klubu korzyści.

Wprost na Twojego mejla!

Zapisz się

Może jeszcze
u nas zostaniesz?

Przejrzyj naszego bloga i dowiedz się, jak:

Interesujesz się tematyką oszczędzania pieniędzy?
Koniecznie sprawdź #WyzwanieOszczędzanie