X

Wszystko, co musisz wiedzieć o karcie (zastrzeżenie, aktywacja)

Kontynuujemy serię wpisów, w których wyjaśniamy najważniejsze zagadnienia, z którymi klienci zwracają się do Credit Agricole. W tej publikacji przeczytacie o wszystkich najważniejszych elementach związanych z kartą płatniczą.

Ile trzeba czekać na zamówioną kartę?

Do konta, które zakładasz w banku Credit Agricole przysługuje Ci karta. To ty wybierasz, czy będzie to standardowa karta, czy wyjątkowa z wizerunkiem z naszego katalogu. Po dokonaniu wyboru, karta przychodzi maksymalnie 10 dni od zamówienia na adres korespondencyjny. Jeśli karta nie dotarła w tym czasie, skontaktuj się z CA24 Infolinią.

Jak aktywować nową kartę?

Masz, aż cztery możliwości zrealizowania tego zadania, poniżej opiszemy każdą z nich. Pierwszą transakcję musisz potwierdzić PIN-em. Kolejne możesz robić zbliżeniowo (do 100 zł), bez PIN-u.


– Aktywacja nowej karty w aplikacji CA24 Mobile
W aplikacji CA24 Mobile możesz aktywować kartę debetową oraz kredytową. Zobacz, jak to zrobić:


– Aktywacja karty w serwisie CA24 eBank

1. Zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank i przejdź do zakładki Moje produkty

2. Jeśli chcesz aktywować kartę debetową (do konta) kliknij Konta, a jeśli kartę kredytową – kliknij Karty kredytowe

3. Na dole ekranu wybierz kartę, którą chcesz aktywować i kliknij Aktywuj

4. Potwierdź otrzymanie karty i kliknij Dalej

5. Nadaj PIN do swojej karty i kliknij Aktywuj kartę.

6. Zatwierdź operację wybraną metodą autoryzacji

7. Gotowe!

Masz także możliwość aktywacji karty poprzez infolinię lub w placówce bankowej.

Jak masz już kartę i udało Ci się ją aktywować, to chcemy przeprowadzić Cię przez dwie sytuacje, które mogą Ci się przydarzyć, czyli potrzeba zastrzeżenia karty, a także odblokowania karty po błędnie wpisanym kodzie PIN.

W jaki sposób możesz zastrzec kartę?

Poniżesz znajdziesz opisane cztery możliwe sposoby zastrzeżenia karty.

– W aplikacji CA24 Mobile

– W serwisie CA24 eBank

1. Zaloguj się i wybierz Moje produkty w górnym menu

2. Jeśli chcesz zastrzec kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz zastrzec kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe

3. Przejdź do sekcji Karty

4. Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec i kliknij Zastrzeż

5. Podaj powód zastrzeżenia i kliknij Dalej

6. Gotowe, zastrzegliśmy Twoją kartę

Masz także możliwość zastrzeżenia karty poprzez infolinię lub w placówce bankowej.

Ważne!

Zastrzeż kartę, jeśli ktoś Ci ją ukradł lub nie wiesz, gdzie się znajduje. Nikt już jej nigdy nie użyje, Ty też nie.

Po zastrzeżeniu karty możesz zamówić nową kartę do Twojego konta.

Jak odblokować kartę, po wpisaniu złego PIN-u?

Jeżeli zablokowałeś/zablokowałaś kartę dzisiaj, to informacja o zablokowaniu karty może nie być jeszcze widoczna tego samego dnia w kanałach elektronicznych. Wtedy możesz nadać nowy PIN i dzięki temu odblokować kartę. Zobacz, jak możesz odblokować kartę na dwa różne sposoby. – Przez aplikację CA24 Mobile


6. Autoryzuj operację PIN-em mobilnym
7. Gotowe!

– Przez eBank CA24
1. Zaloguj się do serwisu internetowego CA24 eBank i wybierz zakładkę Moje produkty w górnym menu

2. Jeśli chcesz odblokować kartę do konta (debetową), przejdź do zakładki Konta. Jeśli chcesz odblokować kartę kredytową, przejdź do zakładki Karty kredytowe

3. Przejdź do sekcji Karty i wybierz kartę, którą chcesz odblokować

4. Kliknij Odblokuj

5. Zatwierdź operację wybraną metodą autoryzacji

Co zrobić w przypadku, gdy skończyła Ci się ważność karty?

Karta do konta po upływie jej ważności jest wznawiana automatycznie i przesyłana dostarczana przez Bank tak, jak jej poprzedni egzemplarz (najczęściej na wskazany przez Klienta adres korespondencyjny).

Warunkiem wznowienia karty jest jej użytkowanie (Bank nie wznawia kart, jeśli nie były użyte ani razu w ciągu 6 miesięcy przed upływem terminu wskazanego na aktualnym egzemplarzu karty).

Jeżeli karta nie została dostarczona drogą pocztową, zachęcamy do kontaktu w naszej aplikacji mobilnej. Możesz również zadzwonić na CA24 Infolinię lub spotkać się z doradcą w naszej placówce.