Zapraszamy na serię wpisów, w ramach której będziemy odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania zadawane Credit Agricole we wszystkich kanałach komunikacji. Planujemy wyjaśniać każde zagadnienie nie tylko w formie tekstowej dając wskazówki, co możesz zrobić, aby rozwiązać dany problem, ale także pokazując poszczególne rozwiązania w formie ekranów w aplikacji CA24 Mobile oraz w serwisie CA24 eBank.
Sprawdź poprzedni tekst z tej serii!
Dziś przedstawimy wszystkie możliwości w ramach których możesz się z nami skontaktować nie wychodząc z domu. Opowiemy także, w czym każda z nich jest w stanie Ci pomóc, w jakich godzinach są dostępne oraz jakich danych potrzebują, aby przeprowadzić z Tobą rozmowę.
Jakie są formy kontaktu z bankiem online?
Kontakt poprzez aplikację CA24 Mobile
Czat
Na czacie połączyć się z naszą wirtualną doradczynią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.
Rozmowa telefoniczna
Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.
Rozmowa z doradcą
Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim skontaktować bezpośrednio w aplikacji.
Czat z doradcą na stronie www lub w eBanku
– https://www.credit-agricole.pl/kontakt/czat
Najważniejsze informacje o Czacie, czyli w jaki sposób ta forma kontaktu może Ci pomóc:
– Na czacie na stronie WWW możesz dopytać o naszą ofertę, ale nie o szczegóły Twoich produktów
– Na czacie w eBanku i aplikacji porozmawiasz już o swoich produktach i ofercie specjalnie dla Ciebie
Nasz Czat nazywa się Asia, to nasza wirtualna doradczyni.
Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
W czym Ci pomoże Asia?
Asia pomoże Ci w obsłudze Twoich produktów bankowych, m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Będzie Twoim przewodnikiem po bankowości elektronicznej i opowie Ci jak samodzielnie zrealizować wiele operacji, np. zmianę limitów na koncie, awizację gotówki. Asia zna rozwiązania dla najczęściej pojawiających się problemów, np. zablokowana karta lub trudności z zalogowaniem do bankowości elektronicznej CA. Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy.
jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Wideorozmowa
W czym pomoże Ci doradca online?
– Przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych oraz przeprowadzi Cię przez proces zakupu produktu bezpośrednio na Twoim urządzeniu
– Wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego
– Sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt
Wideorozmowa jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
Co potrzebujesz do wideorozmowy?
– Telefonu lub komputera, z kamerą i mikrofonem, które działają. Dzięki temu, że będziecie się też widzieć z doradcą, rozmowa będzie tak samo komfortowa jak podczas zwykłego spotkania w placówce.
Wszystkie najważniejsze i najbardziej aktualne informacje na temat kontaktu z bankiem znajdziesz w zakładce KONTAKT na naszej stronie www.