Czy czasami odnosisz wrażenie, że umknęła ci okazja w sieci, bo twoja reakcja była niewystarczająco szybka? Zapominasz o jakimś terminie? Nie wystarcza ci cierpliwości?
W efekcie nie udało się kupić pożądanych biletów, „uciekł” ci wolny termin do lekarza, przepadły punkty promocyjne?
Tak? To może potrzebujesz robota ☺
Maszynę, która zawsze pamięta, nigdy się nie spóźni i nigdy się nie nudzi!
Dzisiaj to już możliwe, przynajmniej w wymiarze technologicznym, na komputerze. Technologia Robotic Process Automation (RPA) umożliwia zbudowanie „Wirtualnego Asystenta”, który w komputerze wykona za ciebie czynności, które mu „zlecisz”.
Dokładnie wtedy, kiedy trzeba i dokładnie tak, jak trzeba ☺
Pomimo, że technologia RPA obecna jest od wielu lat, to dopiero od niedawna udało się jej pokonać barierę znajomości zaawansowanych języków programowania i wykorzystać uproszczony interfejs, który opanować może praktycznie każdy, wystarczy odrobina zacięcia.
To nie przechwałka. Możesz to sprawdzić, wielu producentów udostępnia darmowe wersje swoich produktów do użytku domowego.
Teraz budowa „Wirtualnego Asystenta” bardziej przypomina układanie sekwencji z graficznych „klocków” reprezentujących poszczególne czynności, niż mozolne pisanie setek linijek kodu.
Przekonaj się! Pobierz i wypróbuj:
https://www.uipath.com/
https://www.automationanywhere.com/lp/rpa-editions-comparison
https://www.workfusion.com/products/
W Credit Agricole Bank Polska też korzystamy z tej technologii. Wspieramy nią procesy w których występują czynności monotonne, powtarzalne, pracochłonne. Procesy które nie są dla nikogo wyzwaniem, a angażują czas i siły które można by wykorzystać na zadania ciekawe, ambitne, wykorzystujące potencjał człowieka.
Nasi Wirtualni Asystenci czuwają 24/7 i nigdy się nie spóźniają, dzięki czemu nasi Klienci mogą liczyć na terminową i przewidywalną reakcję z naszej strony.
Roboty dbają np. o terminowe odnawianie kredytów rewolwingowych naszych Klientów Korporacyjnych, wspierają bankowe czynności związane ze zgłoszeniem zgonu naszego Klienta a także przyśpieszają kontakt z Klientem w przypadku wykrycia podejrzanej transakcji na karcie lub podejrzenia nieuprawnionego dostępu do naszego eBanku. Usprawniają też m.in. proces wydawania decyzji kredytowych zbierając zestaw danych potrzebnych do ich wydawania i w ten sposób skracając czas oczekiwania.
Wirtualni Asystenci przede wszystkim jednak pomagają naszym pracownikom. Przypominają o obowiązkowych szkoleniach, przejmują przygotowanie nużących raportów np. finansowych czy formalnych dokumentów.
Staramy się w ten sposób budować roboty które spowodują, że ludzie nie będą musieli pracować jak roboty ☺
Pracownik to najważniejsza część każdego przedsiębiorstwa, a dla nas szczególnie. Naszą ambicją jest aby każdy czerpał z pracy w Credit Agricole satysfakcję i RPA jest jednym ze sposobów aby to osiągnąć.