X

Zmiana banku? To proste!

Całe życie z jednym rachunkiem? To przeszłość. Coraz więcej osób przenosi swoje konta do nowych banków. To proste jak zmiana operatora telefonicznego, czy dostawcy prądu.

Czasy, gdy przez całe życie przywiązani byliśmy do jednej firmy od telefonów, jednego dostawcy gazu i prądu to już przeszłość. Coraz więcej osób decyduje się pożegnać z dotychczasowymi usługodawcami i wybiera nowych. Dotyczy to również dostawców usług bankowych.

Powody mogą być różne: niektórzy są niezadowoleni z jakości obsługi, innym nie podoba się oferta. Są też klienci, którzy obawiają się łączenia mniejszych banków z większymi i na wszelki wypadek wolą przenieść się do innego.

A przeniesienie rachunku jest banalnie proste. Wystarczy odwiedzić placówkę banku Credit Agricole, wypełnić krótki wniosek i podpisać upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. Doradca bankowy załatwi wszystkie formalności: zamknie konto w dotychczasowym banku, przeniesie stałe zlecenia i pełnomocnictwa, a także przekaże informację o dokonanej zmianie urzędowi skarbowemu czy ZUS. Cały proces zajmuje najwyżej kilka dni.

Od stycznia do września tego roku decyzję o zmianie rachunku podjęło ponad 20 tys. osób. Spośród wszystkich przeniesionych rachunków ponad 85 proc. trafiło właśnie do Credit Agricole (dane Krajowej Izby Rozliczeniowej).

– Bardzo się cieszę, że klienci, którzy decydują się zmienić swój dotychczasowy bank, wybierają właśnie nas. To duże wyróżnienie, a także motywacja do ciężkiej pracy, aby nowi klienci byli z nas zadowoleni i chętnie nas polecali swoim bliskim – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy banku. – Na rynku wyróżnia nas wyjątkowe podejście do klienta: bardzo uważnie słuchamy naszych klientów i proponujemy im dokładnie takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują – dodaje.

Warto wspomnieć, że placówki Credit Agricole można znaleźć w niemal każdym mieście w Polsce. Bank dostępny jest też zdalnie: przez telefon stacjonarny, Internet i smartfon. Tym, co przyciąga klientów, jest Konto dla Ciebie – pakiet bezpłatnych usług związanych z prowadzeniem rachunku osobistego, w tym: karta wielowalutowa, Indywidualna Linia Kredytowa i pakiet ubezpieczeń assistance (w tym ochrona wyświetlacza telefonu). Posiadacze kart płatniczych banku mogą korzystać z największego w Polsce Klubu Rabatowego i kupować taniej nawet do 55% w 10 tys. sklepów i punktów usługowych.